środa, 7 sierpnia 2013

Bohaterowie

 Viktoria Milewska (Miki): córka trenera Borussii Dortmund, przyjechała do Dortmundu w celu rozpoczęcia studiów. Wygląda na słodką dziewczynę, lecz w rzeczywistości jest wyszczekaną nastolatką, która próbuje udawać silną. Czy jest taka na prawdę?
 - Dobra, to tak z rana, gdzieś o 13, a teraz zniknij. 
- Też cię kocham. 
- A ja cie nie, tam są drzwi. 

 Alan Klopp: syn trenera Borussii, gra w BVB II, jego siostrą jest Viktoria. Szalony chłopak z głową pełną pomysłów.
- Jesteś najgłupszą osobą jaką znam Miki. 
- Dobrze, że to samo myślę o tobie, braciszku. 

 Jurgen Klopp: trener dortmundzkiego klubu, wychowuje samotnie syna, gdyż jego żona odeszła i zabrała ze sobą Vikę, jego księżniczkę. 
- A może tak bez krzyków z rana? 
- Nie, to on zaczął.
- Chyba nie? To wszystko jej wina. 

Lena Fischer: przyjaciółka Viki z Niemiec. Nieśmiała i odpowiedzialna dziewczyna. Skrywa swoje uczucia. 
 - Miki, ja nie wiem co planujesz, ale nie pozwolę ci go skrzywdzić. 
- Co nagle cię on zaczął interesować? 
- Może jest dla mnie ważniejszy, niż dla ciebie? 

Mario Gotze: piłkarz Borussii Dortmund, przyjaciel Viki od dziecka. 
- Dam ci wszystko, prócz jej.
- Nie chcę niczego innego. 

Marco Reus: przyjaciel Leny i Mario, nieśmiały Niemiec, który również skrywa swoje uczucia. 
- Dlaczego to jego wybrała? 
- Ona jeszcze niczego nie wie.
- Ja to wiem, widzę, jak na niego patrzy.

Nuri Sahin: najlepszy przyjaciel Miki, zarazem sąsiad Kloppów, samotnie wychowuje syna Omera. 
- Pomóż mi, nie wiem co robić.
- Posłuchaj głosu serca, to będzie najlepsze dla wszystkich.

 Lukas Sahin: kuzyn Nuriego, pomaga mu w wychowaniu syna, a zarazem uczy się na dortmundzkim uniwersytecie. 
- Miki, sprzątałem tu!
- Lukas, ty serio jesteś chłopakiem? Czy może żoną Nuriego? 

Filip Milewski: przyrodni brat Viki, mimo iż nie są prawdziwym rodzeństwem bardzo się kochają. Miki najbardziej tęskni właśnie za nim.
- Obiecujes, ze pszyjedziesz do mnie Miki?
- Obiecuję.
- Kocham cię, wes mnie ze sobą, plose. 
- Nie mogę, ale wrócę, obiecuje. 

Kuba Zawodny: były chłopak Viki, zranił ją jak nikt inny, to on jest winny jej wyjazdowi.
- Nienawidzę cię! Jak mogłeś?
- Uciekaj do tych swoich przyjaciół, zobaczysz, jeszcze wrócisz.
- Zniszczyłeś mi życie. 
- Oto mi chodziło. 

Zuza Starska: była przyjaciółka Viki, sąsiadka z Polski, teraz dziewczyna Kuby. 
- Viki, wybacz mi, proszę.
- Myślisz, że wpadnę ci w ramiona, i powiem: nic się nie stało? 
Nigdy, nienawidzę cię, nienawidzę was.

1 komentarz: